December 19, 2010

sibuk situ, sana , sini.

assalamualaikum





salam senyuman :)


heee tanggal 16 disember lalu, mama , abah , tok dan mak tok selamat sampai di Malaysia dari tanah suci Mekah.
Alhamdulillah syukur sangat.
memang banyak lah cerita mereka.
mana tak nye.
sebulan lebih jugak tidak bersua.

yang penting : RINDU terubat.

ke cerita seterusnya;

sibuk situ , sana , sini.

ada apa dengan SIBUK ya?

cuma satu pemberitahuan bahawa saya bakal SIBUK sehingga hujung tahun ini.
entah kenapa, rasa di hati seperti kelam-kelibut semuanya.
itu dan ini ada sahaja yang tak kena.

haihhh~ hormon lah kut.
tapi.
yang seHARUSnya;
saya bakal sibuk dan mungkin berkunjung tidak sekerap dulu dalam ruangan blog saya ini.

jangan risau!
saya akan rajinkan diri ini jugak!
HARUS-kan?

hehe (gelak kecik pulak)


oleh itu;

saya berundur diri dulu.




sekian dari gadis kawaii.trimas

No comments:

Post a Comment

sila...sila