December 23, 2010

terkehel hati

assalamualaikum




salam senyuman.

entah kenapa sejak dua menjak ini saya terasa

sangat , sangat , sangat


cepat TOUCHING !


orang tinggi suara sikit : touching !

tapi touching itu bunyi macam lemah je kan?

jadi.

saya nak keluarkan statement baru : TERKEHEL HATI.

amacam?
ada gempak tak?

:)

ouh cakap pasal touching ini;

saya punya EX JIRAN tengah terkehel hati dengan seseorang.

masalah dengan kawan-kawan lagi dengar bunyi nyee ..
haaaaa!

di situ ;
nampaklah sangat kan?!
dah memang salah awak lah.
yang pergi terkehel hati tak tentu hala
ape ke halnye yop ?!
dulu TERKEHEL HATI dengan kami.
sekarang TERKEHEL HATI dengan orang lain pulak.


bawak - bawak diri itu tengok video SENTAP kat youtube.
belajar sikit adab elemen terpenting dalam masyarakat "sindir-menyindir "

"OPS ! SAYA MEMANG BUAT POST INI, SEBAB SAYANGGGG MATI KAT AWAK !"

hehee afdlin shauki terbaik lah !

ouh.

dan iye saya masih terkehel hati dengan sesetengah pihak.

*awak pikir lah awak sape yee*




sekian dari gadis kawaii.trimas.

No comments:

Post a Comment

sila...sila