March 5, 2011

bomoh yang ke-empat

assalamualaikum







Salam senyuman :)


Di ambang - ambang kritikal menunggu minggu peperiksaan bertandang , sempat lagi saya menjengguk tempat yang penuh dengan bomoh. Bomoh - bomoh baru ini lah yang boleh hilangkan sedikit tension di saat - saat rasa sakit dek kerna baca buku terlalu banyak.

Kali ini saya menjenguk bomoh nombor empat. Sila lihat gambar di bawah :

















yeap ,inilah bomoh nombor empat yang saya maksudkan.





HAHA .
Takde makna nya saya nak melawat bomoh tanpa sebab. Saya pergi melawat panggung wayang je. Mula- mula tak reti nak tengok cerita apa. Sekali nampak nama Alex Pettyfer , apalagi! Terus beli tiket .
Dah lama tak tengok si Pettyfer ini berlakon.

REVIEW:

Overall, cerita yang menarik. Slow GILE pada mulanya tapi towards the end, dah jadi gempak gile dah. Elemen-elemen 'terkejut' yang berjaya. Audio yang sangat menerujakan. Jalan cerita yang sangat menarik, tapi dah lebih kurang cerita pandorum pun ada. Kalau ada sambungan , mesti nak TENGOK punya.


4 bintang di anugerahkan .




sekian dari gadis kawaii.trimas




No comments:

Post a Comment

sila...sila