March 12, 2011

perihal 8.9

assalamualaikum








Salam senyuman . Ohhh hari Jumaat , telah menunjukkan sesuatu kepada kita wahai manusia :

JANGAN LALAI WAHAI MANUSIA . ALLAH SEDANG MENUNJUKKAN KEKUASAAN-NYA.









Agak cliche lah kalau saya bercerita tentang kejadian TSUNAMI di JAPAN pada 11/03 ini .


Biar lah saya buat kesimpulan saya ke atas tragedi ini:

1- Alhamdulillah kawan saya di Sendai selamat. Bersyukur.
2- Ingat lah , Tuhan dah bagi warning ini. Mana yang tak rasa insaf lagi .... yang dapat saya katakan macam ini je lah , KIAMAT TIDAK AKAN BERLAKU SELAGI ADANYA ORANG YANG BERIMAN DI MUKA BUMI INI. Jikalau anda - anda tak paham maksud saya . Takpe lah.
3- Kepada rakyat Jepun dan sahabat handai di Jepun , takziah saya ucapkan. Sila jaga diri ye rakan - rakan.







sekian dari gadis kawaii.trimas

No comments:

Post a Comment

sila...sila