March 7, 2011

satu kecundang , empat mendatang

assalamualaikum





Salam peperiksaan lah yeee. Takde nak salam - salam senyuman sangat dah lah dua minggu mendatang ini.






Tadi paper pertama saya buat finals kali ini.
Ophtalmic Optics. Satu je yang dapat saya cakap. Saya dah study lebih dari soalan yang masuk. Patut nya oke lah kan ? Tapi HAREMMMMMMMM . Saya baca lain , masuk pun lain lah sikit. Tak banyak lah . "SIKIT" je larinya.

HAHA. Terima kasih daun keladi kepada MISS HUDA dan MISS JAMALIAH . Mereka lah nadi , kami kanak- kanak Optometri.


Tinggal lagi empat paper . USAHA !

Semoga berjayalah saya dan rakan -rakan mengharungi peperiksaan kali ini.


Di bawah merupakan senarai tips menghadapi gemuruh peperiksaan (di luar dewan peperiksaan) :

1. Jangan tengok kawan lain. Tengok nota sampai lebam. Sebab kalau tak tengok nanti menyesal.
2. Jangan makan besar. Minum sudah. Kang nanti sakit perut , mengulang ke toilet , siapa mau tanggung?
3. Buat lawak bodoh. Tapi jangan bodoh sangat lah sebab nak masuk exam kan. Siapa nak masuk exam dengan terasa diri dia bodoh.


sekian dari gadis kawaii.trimas.





1 comment:

sila...sila