June 12, 2012

Salam Senyuman.

Longkang. Apakah longkang? Longkang adalah laluan air. Ada dua jenis. Busuk dan bersih.
Mulut "longkang" itu pulak macam mana kan?

Definisi Mulut "Longkang": Mulut yang berbicara penuh hasil yang berbaur busuk tapi niat MUNGKIN bersih. (tolak mulut longkang yang suka hina orang)

So, secara umumnya, kalau orang cakap mulut longkang itu maka mulut orang itu semestinya sangat jahat tahap Lord Obe lah kut. Tahu tak siapa Obe? Kalau tak tahu, sila letak diri bawah tempurung sekarang.
Oke, berbalik kepada longkang tadi.
Bagi saya, ada manusia yang bermulut longkang sangat bernas point dia. Ada mulut longkang yang menyalak lebih, pengisian kosong. Jadi, kenal mana-mana mulut longkang lately?

Saya, salah seorang manusia yang bermulut longkang jugak. Tapi belum tahap Lord Obe lagik. Masih immature gitewwww kan? What I meant to say is that; kalau kau menyalak-nyalak gelak macam maha vavi di dalam surau sambil bajet kau cool, bagi mulut longkang seperti aku, itu adalah sesuatu yang disrespectful.

Duduk dalam surau biar lah beradab tahu? Kau itu perempuan. Semulut-mulut longkang aku takde lah sampai kaki itu nak tendang orang ke, terkena orang ke. Pantang saya tahu?

Jadi, ehem. Saya nak tegaskan di sini yang selalunya; mulut longkang akan melongkang-kan bahasa apabila kau melongkang-kan keadaan. As simple as that.



Dah, jangan jadi longkang rakan-rakan.


Sekian dari Gadis Kawaii. Trimas.

No comments:

Post a Comment

sila...sila