June 6, 2012

TUNANG

Salam Senyuman !


Sudah berabad belog ini berhabuk. Saya malas. HAHAHAA.
Almaklumlah. Keypad kat lappy merah ini rosak lah katekan. Lalu, hanya keypad external yang saya guna! Nasib ! Tapi, Alhamduillah :)


Oke. Tunang. Tajuk setelah kesekian kalinya saya mendiamkan diri. Orang semua dah move on kan? No more Blogspot kan? Ada saya kisah? I am BACK !

Ehh, tersasar lagi kan? Haaaaa. Hujung minggu lepas, 2 kenalan saya bertunang dengan jayanya. Alhamdulillah. Semoga ke jinjang pelamin ye. Doa saya bersama kalian wahai junior matang; Nurul Faleeza Muhamad dan best friend forever and ever, Nur Maisya bt Mohd Yusoff !
Maisya; nampak gaya hang kahwin dulu nohhhh. Congrats best friend. So sad that i could not be there :(


Tunang. Jadi tunangan orang. Bukan senang kak oiiiiiii ! Bunyinya amat indah dan matang dan membahagiakan *letak muka bersinar-sinar kat sini*  TAPI ! Haaaaa ada TAPI okeee.


TAPI ! Ini senarai tapi saya ! :

1. Tapi kita bawa nama bukan satu keluarga dah, tapi dua keluarga bila berjalan-jalan, berjimba-jimba kat shopping complex tu.
 2. Tapi kita dah tak boleh buat perangai tak senonoh dah. Orang tengok nanti terus orang kutuk kaw-kaw. Sebab? Kan nak jadi bini orang......
3. Tapi dah bertunang tak bermakna kau boleh suka-suka jugak raba anak dara orang tu. Kau baru bertunang okee?
4. Tapi, errrr. Boleh dah berhenti kot list tapi saya ni.


So, there you go! Happy bertunang happy people!

Sekian dari Gadis Kawaii. Trimas.

2 comments:

  1. haha.. apsni awak follow la jejak your friend.. ermm bertunang! hehe.. one days nanti apstis emua akan bertunang.. insyaallah.. :))

    ReplyDelete

sila...sila