February 27, 2011

stress



assalamualaikum

amaran : tahap stress dalam jiwa sangat HEBAT !


ini natasha ketika stress



Salam senyuman .

Tapi ; tak tersenyum sangat lah . Tengok gambar atas itu , dah lebih kurang sama je dengan muka saya dah. Esok adalah hari yang sangat -sangat mendebarkan dada .



LAB TEST : OPHTALMIC OPTICS
TIME : 10.30 AM
VENUE : DISPENSING LAB



Oleh kerna itu lah saya terasa STRESS . Tapi takpe, kita harus tenang . Betul tak ? Baru lah boleh fokus !
Satu perkara yang saya sering ingat kan pada diri sendiri , " think positively" .





Takpe , takpe. Kalau kita dah sedia , kita akan gementar , bukan TAKUT . Jadi , semalam saya dah berjaya habiskan Avatar , hari ini saya akan habis kan STUDY pulak.


Ayuh ! Tiada kejayaan datang bergolek tanpa usaha. Usaha ! Usaha ! Usaha !
Rakan - rakan OPTOMETRY ,good luck eh ? Ohhh ~ and happy birthday kepada coursemate saya : MOLY !






sekian dari gadis kawaii.trimas.


1 comment:

sila...sila