February 28, 2011

susah

assalamualaikum





salam senyuman :)










Apa kejadah nya perkaitan antara gambar di atas dengan tajuk entri hari ini ? Nak beritahu yang lab test hari ini macam HAREMMMMMM je.

Bukan lah susah cuma tak cukup masa je. Itu yang kasi bengang je gua hari ini. PANAS je hati kan? Tapi apa kan daya, rezeki takat itu je. Terima je laaa. Dari tak boleh jawab langsung , at least dapat jugak la saya menjawab kan ?

Okeeee! *positive-thinking segera !*

Adakah hari ini lebih menarik dari kelmarin ? Errr~ tak jugak.

Ohhh ! Nak ! Nak teddy bear ! (tiba-tiba pulak kan)
Ahhhh~ perempuan nak exam ni. Bile tension memang saya suka merapu.


FAKTA : Saya tak suka awak mengeja buat kepada BUAD . Saya tak suka awak mengeja la dengan LEW.

AUTA : Saya ni sombong. Saya tak kata lah saya baik...tapi saya takde lah sombong okeeee manusia sekalian.






Kan saya dah cakap, bila saya tension , saya banyak merepek .





sekian dari gadis kawaii.trimas


No comments:

Post a Comment

sila...sila