March 1, 2011

bengkek

assalamualaikum






salam senyuman :)


Okeee. Entri kali ini saya akui ada unsur kemarahan sikit. Nak kata sakit hati itu meluap-luap itu tak jugak. Tapi intisari terpenting dia adalah BENGKEK !

Bukan bengkang kuih yang kita makan itu tetapi BENGKEK (qalqalah biar betul eh). Suatu perasaan indah yang menyinggah di hati di kala sakit hati nak MATI !

Haih~ kenapa lah saya sakit hati sangat ini ? Haaaaa~ memang saya nak cerita . Takde makna nak selindung-selindung lagi laaaa. Ada lah seorang makhluk ini, yang memang dalam kategori tak kenang budi lah senang cerita. Kalau lecturer bagi nota, takde makna nya dia nak volunteer fotostat ke apa ke?

Jadi, sebagai ceti haremmm tetap , dah jadi tugas saya lah nak fotostat nota-nota ini . Okeee. Niat saya sangat simple : nak MENOLONG. Tapi , kena lah paham jugak yang kalau kita dah offer diri menolong itu , awak-awak yang menerima bantuan itu , tolong lah paham sikit kan. Takkan saya nak tolong sampai 100% ?
Sampai nota itu nak saya sujud kasi kat depan tempat lap kaki rumah luuu~ Pikir lah sikit bai !

Ini tidak, siap tanya dalam nada memerli lagi . Apa ingat saya ini jahat sangat ke nak sorok nota awak itu ?Macam lah saya ini tak reti sangat. Kalau iye pun awak nak nota itu URGENTLY , orang lain pun same jugak, bai ! Awak ingat awak sorang je nak cemerlang , gemilang , terbilang .


Hilang respect aku kat makhluk macam kau. PENTING DIRI dan TAK KENANG BUDI.






Tolong lah jangan spoil niat baik aku menolong kepada cacian dan makian untuk kau .
Orang lain tak bising, tapi kau yang lebih .


BA WAU DAL WAU HA


Itu aje yang saya nak express . Bengkek sangat lah sampai ter-"aku aku" dah.



sekian dari gadis kawaii.trimas






3 comments:

sila...sila