March 14, 2011

jakun twitter

assalamualaikum






Salam senyuman . Haaaa~ hari itu , gile jakun jumpa penukaran URL kan ? Sekarang ke-jakunan saya telah beralih ke level yang lebih tinggi .


SHHH....saya jakun jumpa Twitter .


Oii , jangan gelak bai . Gua tahu benda ini dah lama dan nak lapuk dek zaman dah pun . Tapi wa baru jumpa fungsi dia . Lu jangan main ketawakan wa sesuka hati nya .

Haih ~ apa nak kisah ? Wa bukan macam lu orang yang mengejar TREND okeeee ?

*ORANG PAKAI BLACKBERRY , LU PUN NAK PAKAI .
*ORANG ADA DSLR , LU PUN NAK PAKAI JUGAK .


Kira cool lah ni kalau ada DSLR ? Tolong lah , kalau pakai DSLR tapi setting kat auto je , lebih baik lu pakai camera HP je . Cukup . Lu nak tangkap gambar sendiri lepas itu , upload kat FB je kan ?
Lagi satu , tolong lah jangan nak bangga diri sangat kalau Blackberry kesayangan awak -awak itu , mak ayah awak yang belikan . Takde maknanya nak bangga kat situ . Kalau hasil titik peluh sendiri , boleh jugak la wa kawtim.



Agak kejam ayat gua hari ini . PMS kot . ADE AKU KISAH ?



kahkahkahkah


sekian dari gadis kawaii.trimas.

No comments:

Post a Comment

sila...sila