April 19, 2011

27 bulan





Assalamualaikum









Dah 27 bulan kan ?






A love that i know will never have any ending .



Terima kaseh insan yang bernama : Muhammad Nur Asyraf yang ;


1. banyak berleter bila saya buat silap .
2. banyak nasihat saya bila saya takde idea .
3. banyak menyokong dan mendokong saya (okeee ini tipu sebab saya berat) di kala saya sedih .
4. banyak memberi kaseh sayang yang terlimpah - limpah ruah yang teramat .
5. banyak menjadi ruang yang saya rajin merepek -merapik .
6. banyak nyanyi lagu - lagu sweet untuk saya bila bergayut takde idea bercakap .
7. banyak menjadi pengkritik yang jujur kepada saya dan menegur dalam cara yang lembut.
8. banyak makan - makan dengan saya supaya saya tak gemuk sorang - sorang .
9. banyak ajar saya main camera supaya saya tak main mode AUTO je.
10 . banyak melayan loyar buruk saya yang sememangnya buruk .




dan banyak lagi lah .



Sayang , terima kaseh untuk 27 bulan ini . Dan mari berdoa untuk hari -hari yang mendatang eh , abang ?




ILY ;')

3 comments:

sila...sila